Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Студени нозе - 50 DM

C G Am Em
Седеше на шанкот сама негде после два
F C G C
интелектуална, згодна и замислена
C G Am Em
ја прашав јас од кое небо овде паднала
F C G C
рече дека е на распуст не е од тука.

C G Am Em
Пред да успеам да кажам друго било што
F C G C
рече ајде до кај тебе на по еден шток,
C G Am Em
И бевме до кај мене и бидна се што бидна
F C G C
ми побара 50 марки зема и си кидна.

Реф: x 2
C G C
Беше мрак, а таа беше гола
C G C
ама ладна како кока-кола
Am Em F
каучот се расцвета на пола,
C G C
а таа беше ладна како кока-кола.

C G Am Em
Дојде лето душа сака сонце вода плажа
F C G C
лежев гол а нежен глас на увце ми кажа
C G Am Em
"абе Jonny зарем цел ден тука ќе се вариш,
F C G C
ајде до кај тебе дома кафе да ми свариш"

C G Am Em
Фрлив окце да ја видам зинав како пијан
F C G C
зам за јадец опа иха и 50 марки зијан
C G Am Em
ај од тука сестро слатка џабе кафе нема
F C G C
ако сакаш опа иха 50 марки спремај.

Реф: x 4

No comments:

Post a Comment