Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Влатко Лозаноски - Врати ме

B------------C----------Dm
Таму кај што бевме силно вљубени
B-----------C-------Dm
само спомени заробени
B--------------C---------Dm
страв ми е да чекорам по таа улица
---B--------C
ме боли душава.

РЕФ:
----Dm---------C----------B--C
Врати ме на исто место исто време
-----Dm--------C-------B-C
само таму заедно ќе бидеме
-----B----------C---------Dm
срце дадов сега срце веќе немам
------B-------------------C
таму врати ме за пак да живеам

Денес кога изгубив баш се
денес ништо важно не ми е
само срцево мое вистинско
живее во тоа минато.

РЕФ:
Врати ме на исто место исто време
само таму заедно ќе бидеме
срце дадов сега срце веќе немам
таму врати ме за пак да живеам.

B-----------C-------------Dm
Не можам да продолжам јас без тебе
---B---------C----------Dm
за тебе само вреди да се живее
B--------C--------Dm
срцево те сака тоа само е
-----B---------C
ти кај мене врати се.

РЕФ:
Врати ме на исто место исто време
само таму заедно ќе бидеме
срце дадов сега срце веќе немам
таму врати ме за пак да живеам.

No comments:

Post a Comment