Akordi-Mk @ Facebook

Monday, August 30, 2010

Игор Митровиќ - Сам без тебе

Dm B
Дали го гледаш човекот
F C
што пред тебе стои
Dm B
Прашуваш некои глупости
F C
сама размисли.

Dm B
Дали можам сам без тебе
F C
ќе речам можам
Dm B
Да заборавам се
F C
со тек на време.

Dm B
Немо не можам јас
F C
да ти ветам
Dm B
дека ќе успеам
F C
да преживеам.

Dm B
Кога се руши твојот свет
F C
кого имаш на памет
Dm B
и знаеш во чии прегратки
F C
на дождот се криеш ти.

Dm B
И оваа песна е за тебе
F C
добро слушни ја
Dm B
За да знаеш колку
F C
си уништила

Dm B
Дали можам сам без тебе
F C
ќе речам можам
Dm B
да заборавам се
F C
со тек на време.

Dm B
Немо не можам јас
F C
да ти ветам
Dm B
дека ќе успеам
F C
да преживеам.

Dm B
Сега сама размисли
F C
кој ти брише солзи
Dm B
И кој со ноќи не спие
F C
со тебе живее.

Dm B
И овие зборови со себе
F C
сега носи ги
Dm B
Во тивките ноќи
F C
за да не си сама ти

Dm B
Дали можам сам без тебе
F C
ќе речам можам
Dm B
да заборавам се
F C
со тек на време.

Dm B
Немо не можам јас
F C
да ти ветам
Dm B
дека ќе успеам
F C
да преживеам.

Dm B F

Dm B
Дали можам сам без тебе
F C
ќе речам можам
Dm B
да заборавам се
F C
со тек на време.

Dm B
Немо не можам јас
F C
да ти ветам
Dm B
дека ќе успеам
F C
да преживеам.

Соло:
Dm B
F
Dm B
F C
Dm B
F C

Dm B
F C

Dm B
Ми велеше да бидам силен ти
C Am
стегни срце солзи задржи
Dm B
те сакам како никој знаеш ли
C Am
машко срце солзи не трпи

F C
Ќе речам можам
Dm B
да заборавам се
F C
со тек на време.

Dm B
Немо не можам јас
F C
да ти ветам
Dm B
дека ќе успеам
F C
да преживеам
Dm
да преживеам.

No comments:

Post a Comment