Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Next Time - Ме остави сам да живеам

C----------------------------------Am----------Em
Не верував љубовта дека е толку сложена
--------F--------------C---------G------------
некој плаче некој губи, а некој добива..
C-----------------------------------------Am--------Em---
Сега сам без допирот твој тешко ќе се навикнам
F-------------C----------------G--------------
изгубен во твојот свет без заштита во мрак..

------------F------------C--
Барем за крај да кажеше
------------Am---------------G------
како да продолжам без тебе...

Реф:
--------------C------------Em----------Am-
Ме научи се’, колку е убав секој ден
---------------------G-----------F------------C------
штом отворам очи и сум заведен но сигурен
-------F----------G-----
дека ти си крај мене..

Ме научи се’, се’ што требаше да знам
ми покажа како да те засакам и разберам, како се да знам
но ме остави сам да живеам...

Ми кажа не можам без тебе
ќе те сакам секогаш,
но дали тоа важи сега кога е крај..

Ми кажа тука сум за тебе
тука и ќе останам,
а зошто сега сум сам не сфаќам...

Ме научи се’, колку е убав секој ден
штом отворам очи и сум заведен но сигурен
дека ти си крај мене..

Ме научи се’, се’ што требаше да знам
ми покажа како да те засакам и разберам, како се да знам
но ме остави сам да живеам...

No comments:

Post a Comment