Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Next Time - Без тебе тивко умирам

Am----G---------------F
Зошто повторно пред мене
G---------Am---G---------F
си исплашена и бараш утеха
Am---G----------F
Дали дојде тоа време
G-----------Am
јас да сум тој
-----G---------F
што те повредува

-Dm---------------B
И кога не сакам да знам
-------------------F
ти ми кажуваш без срам
---------------G
дека сеуште ме сакаш

Реф:
C
За други постојам
G
за други живеам
Am
само јас си знам
F-------------------C
колку сам се чувствувам

За кого постојам
за кого живеам
ако не си ти
без тебе тивко умирам

Зошто повторно пред мене
си исправена и бараш прегратка
а дали тоа само е
да ме залаже за се
за се што имавме

Знај толку тешко е
да те сакам после се
и да сонувам за тебе

Реф:
За други постојам
за други живеам
само јас си знам
колку сам се чувствувам.

За кого постојам
за кого живеам
ако не си ти
без тебе тивко умирам.

No comments:

Post a Comment