Akordi-Mk @ Facebook

Thursday, November 11, 2010

Владо Јаневски - Од овој ден

C-------------------F----G
Jас кого би сакал ако не си ти
C------------------F----G
и со кој би делел бол и радости
F-----G--------C---E---Am
моето срце ти е дом и одаја
-F
од надеж светната
----G
и со нежност послана

Kој кој би ме чекал ако не си ти
пак да ти се вратам од далечини
од очите твои грижата да истече
и бликне љубовта
штом ти речам еве ме

Реф:
-------C-Am----F----------G
Oд овој ден ти си ми единствена
-C-----Am--------F---------G
и погледни на дланка си ми пишана
F----------------G
ко златна во срце линиј
F-------------G--------C--G
засекогаш крај мене најмила

Oд овој ден ти си се што ми е свето
и погледни само за нас времето
од рози пат распостила
и одам до крај со тебе најмила

Насмев што од лицето ти изгрева
дожд и црни облаци ќе растера
во овој живот и во сите предходни
најубавото што ми се случило си ти

No comments:

Post a Comment