Akordi-Mk @ Facebook

Saturday, January 15, 2011

Пере (Нокаут) - Лебедот бел

A------E---------Hm------F#m
Сладок бакнеж ме буди од сон
D-----H7----------A------E
добро утро слушам најмил мој
A--------E-------Hm------F#m
ангелско лице ил немирен зрак
D---------H7-------A-------E
прекрасен ден е на повидок пак

A-------------E
ми мирасаш на пролет 
---Hm----------A
ми мирисаш на дожд во пролет
D-------H7---------A---------E
на мене врели усни врежуваат траг

РEФ:
--------A---E
мислата твоја зборот твој
Hm-------E
душа ми грее
A-----E----------Hm
ти си таа што ме буди секој ден
----------A---E
и допирот твој
-----------Hm------E
ликот твој душа ми грее
------D----------E
секој ден ,секој ден

Бистар поглед кој очи ми мие
до мене легнува лебедот бел
утринско сонце таа кожа ја пие
од мојто срце нежно земаш ти дел

РEФ:
--------A---E
мислата твоја зборот твој
Hm-------E
душа ми грее
A-----E----------Hm
ти си таа што ме буди секој ден
----------A---E
и допирот твој
-----------Hm------E
ликот твој душа ми грее
------D----------E
секој ден ,секој ден

No comments:

Post a Comment