Akordi-Mk @ Facebook

Saturday, January 15, 2011

Mаја Oџаклиевска - Mногу солзи исплакав

G--------------------C
Mногу солзи исплакав
------------------G
сто пати те проколнав
--------------------D
врати ми ја младоста
-------------------G
златни песни радоста

Gm---------------------------------Cm
секогаш кога мислам на тебе јас умирам
--F------------------------Gm
и ти имаш безброј бури во животот свој
Gm----------------------------------Cm
празен преграт во сон само те замислува
--A-----------------------D
и знам дека судбина си само си мој

секогаш на твоите лаги длабоко поверував
и ти беше многу нежен биди ми жив
знам јас дека твоите маки ги разведрувава
и знам како јас не е ни една од нив

Реф :
G--------------------C
Mногу солзи исплакав
-------------------G
сто пати те проколнав
---------------------D
врати ми ја младоста
-------------------G
златни песни радоста

No comments:

Post a Comment