Akordi-Mk @ Facebook

Saturday, February 19, 2011

Бени - Ај ма пиши ми

A#m F# G# A#m
Ретко излага зошто од она што знам
F# Fm A#m
најдобро знам да бидам сам
A#m F# G# A#m
ретко со луѓе се замешувам
F# G#
со друг за да не те сретнам

Мојот мобилен подолго време е нем
а новиот број не ти го знам
во него гледам по цел Божји ден
и порака твоја чекам

C# G# C# F#
Ај ма пиши ми макар два-три збора
C# G# C# F# C#
или јави се да ти чујам глас
C# G# C# F#
ај пиши ми зарем вака мора
C# G# D#m A#m
без тебе повеќе јас не сум јас

Некогаш те мразам а понекогаш
ми требаш повеќе од се‘
вечерва ептен ми недостигаш
ме мразиш ли и ти мене

Не мора да се видиме ни чуеме
лош крај за добра приказна
живи сме еден за друг знаеме
и не треба друга казна

Ај напиши ми макар два-три збора
или јави се да ти чујам глас
ај пиши пи зарем вака мора
без тебе повеќе јас не сум јас

No comments:

Post a Comment