Akordi-Mk @ Facebook

Saturday, December 24, 2011

Тоше Проески - Громови на душа

C G
Магла пак ме покрива
Am
Мириса на неволја
Em G
Ноќва сум ти така сам
F
Улици накиснати
C
Прозорци расплакани
Am G
Каде ли си бар да знам?

Од небо нек се спуштаат
И громови на душа
Само да ти слушнам глас
Признавам пред светот
Ќе го минам векот
Да те најдам ради нас

C
Не можам
Am
Од тебе да оздравам
F
Сета љубов дур сум жив
G
На тебе ја потрошив

Светот мој
Минус тебе во него
Она сто ќе остане
Малку е

Од небо нек се спуштаат
И громови на душа
Само да ти слушнам глас
Признавам пред светот
Ќе го минам векот
Да те најдам ради нас

Не можам
Од тебе да оздравам
Сета љубов дур сум жив
На тебе ја потрошив
Светот мој
Минус тебе во него
Она што ќе остане
Малку е

Не можам
Од тебе да оздравам
Сета љубов дур сум жив
На тебе ја потрошив

Не можам
Од тебе да оздравам
Сета љубов дур сум жив
На тебе ја потрошив
Светот мој
Минус тебе во него
Она што ќе остане
Малку е

No comments:

Post a Comment