Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Влатко Илиевски - Пак на старо

G------ C-------D---------G
И еве не пак на старо, пак сме заедно
G---------------- C------D----G
тука си ти до мене,како порано
G-----------------C------------D---------G
ти си го имаш клучот за влез во срцево
G-----------------------C-----D----G
добредојде назад сега се е полесно

( цело време се врти истото: G - C - D - G )

Реф:
Еден тон причини
имаме јас и ти
заедно после се
каде ме води патот таму одиме

Мирисаш како зрела дива јаготка
ми доаѓа да те гризнам да те изедам
немој да мислиш дали вака смееме
се радувам како дете што пак се смееме.

Реф:
Еден тон причини
имаме јас и ти
заедно после се
каде ме води патото таму одиме

Am---------------Em
Куфер полн со дожд,
C
денот беше лош
D
пројде секој љубов ни за грош
Am
лаги милион
Em------------C
а ти си како сон
D
те сакам тебе за цел живот

Еден тон имаме причини
јас и ти овде после години
пак на старо после сe
каде ме води патото таму одиме.

No comments:

Post a Comment