Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Јован Радњански - Не ме издавај

Am F
Како сум без тебе јас?
C G
Каде си без мене ти?
Am F
имам нешто за тебе,
C G
дај ми време слушни ме.

Am
Сеуште те гледам како доаѓаш,
F
стојам таму каде што те изгубив.
C G
И немам каде и немам што?!

Am
Им помагам на оние што сакаат
F
сиот овој свет да го разрушат,
C G
зошто тој без љубов мрачен е!

F C G Am
Дај бар ноќва не ме издавај и оставај.
F C G Am
Нека не е крај на се.
F C G Am
ова срце веќе не може, не сака,
F G A
да си туѓа и да знае,
F G A
да те нема, а да живее.

F
Велиш не сум за тебе,
C G
не си била за мене.
Am F C
И каде одат оние кои губат
G
се што имале.

Сеуште те гледам како доаѓаш,
стојам таму каде што те изгубив.
И немам каде и немам што?!

Им помагам на оние што сакаат
сиот овој свет да го разрушат,
зошто тој без љубов мрачен е!

Дај бар ноќва не ме издавај и оставај.
Нека не е крај на се.
Ова срце веќе не може, не сака,
да си туѓа и да знае,
да те нема а да живее.

Како си без мене ти?

No comments:

Post a Comment