Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Ристо Самарџиев - Бела

Am --------Dm
Еј, моме, еј девојче
Dm ---------- F-------Am
севдо прва, росно кокиче,
Dm --------Am
кој сокак поминуваш,
F-----------E-------------Am
кој конак ноќва минуваш.

Am--------------G
Дал' помниш, дал' ме сонуваш
Dm--------F-----Am
Дал' име мое спомнуваш
Dm-----------F------Am
Ил' љубиш ил' се даруваш
E/7-------------------------Am
за име нит' за пари прашуваш, еј...

Am-----------C---------------
Бела трага, бела прашина
Dm-----------F------Am
бела зима, бела белина.
Dm-----------F-------Am
Бел ат пред порта помина,
F------------E/7--Am
и на него, либе замина.

Јас по тебе факам у света,
лето осмо, зима девета.
Девет песни, бел мој галебе,
пратив абер, либе, по тебе јас.

C-------G
Дојди си, дојди ми
Dm----------Am------G
подај рака и не зборувај
G------F---------------C------G
гушни ме и само одголувај.

C-------G
Дојди си, дојди ми
Dm----------Am------G
подај рака и не зборувај
G-------F--------------E/7------Dm--Am
гушни ме и само тииииии одсонувај.

No comments:

Post a Comment