Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Ареа - Дај ми ја ноќта

C--------G-------Am---Am2
Ако ноќеска си осамен
C-----------G------Am--Am2
и немаш никого крај себе
C------------G----------Am--Am2
ти мислиш љубовта те напуштила
C--------------G-------Dm-C
со некого што сакаш си отишла

G--------------Dm-C-G-----------------
дај ми ја ноќта а а а допушти ме да водам

Реф:
C--G--------Dm--F---G----C-G-
Дај ми твоите солзи да ги избришам
-----Dm--F------G--------Am-G-F
како река нека ги носи песнава a a
F--------G-------Am--G--F
во неповрат засекогаш a a

Мислиш не си убав ни осебен
да станеш некој си обичен
и радоста те напуштила
знаеш само дека си осамен
дај ми ја ноќта допушти ми да водам
дај ми твоите солзи да ги избришам
kако река, нека ги носи песнава
во неповрт засекогаш.

No comments:

Post a Comment