Akordi-Mk @ Facebook

Wednesday, August 25, 2010

Next Time - Не верувам во тебе

C#m-------E------H---------F#
Сакав да ти кажам нешто одамна
C#m--E-----H---------F#
н е л и мислиш дека е доста
C#m-E-----H-----F#
о д и бегај ти од мене
C#m-------E--------H---------F#
време е да помислам малку и на себе

Бакнежи прегратки како да беа болни
ни деновите не ни беа добри
оди бегај ти од мене
време е да помислам малку и на себе

Реф:
A------E--------H-----F#
Те оставам без ич око да ми трепне
A------E---------H--------------F#
те оставам за да сватам што сме биле
A------E---------H------------F#
те оставам за да бидам сам со себе
A-----------H
не верувам, јас во тебе.

Премногу зборови што ме гушат
и премногу бакнежи, но без душа
немам сила за ништо веќе
време е да помислам малку и на себе.

Реф:
Те оставам без ич око да ми трепне
те оставам за да сватам што сме биле
те оставам за да бидам сам со себе не верувам, не верувам јас во тебе.

No comments:

Post a Comment