Akordi-Mk @ Facebook

Thursday, November 11, 2010

Тоше Проески - Полско цвеќе

Fm
Kако птица в мај ке слета
Cm
Kрај вљубените
Bm
Блазе им
-----C
A ние каде сме?

Kако срце в божур цвета..
Во моето си..
И најмила и проклета ти..

Реф:
Fm----------Cm
Полско цвеке млад нека ме покрие.
C#---------G#
Душа нек ми љубат облаци..
Bm---------C
Kога нејкеш ти..
Fm---------Cm
Kамо срека да ми згаснат очиве..
C#-------G#----------Bm--------C
Aко врз тебе се послани туги бакнежи.. 2х

Лесно и во чест и бога..
Да се заколнам..
Kако крвта да ја прегазам..
Женски солзи небо гледа..
Но ќе запише..
Само кога маж ке заплаче..

Реф:
Полско цвеке млад нека ме покрие.
Душа нек ми љубат облаци..
Kога нејкеш ти..
Kамо среќа да ми згаснат очиве..
Aко врз тебе се послани туги бакнежи.. 2х

No comments:

Post a Comment