Akordi-Mk @ Facebook

Thursday, November 11, 2010

Влатко Илиевски - Премногу добро

Em-------C---------------D--------------------G
Eве сум пак легнат на маса со нозете на под
-----------C-------------D------------------G
Животот не бил нежен со мене често горев
-------------C------------------D
И пробував сам да напишам зборови
-----------------Em--------C-------------D
На еден скинат лист прашања и смешни одговори

Реф:
------------G------C------------G-------D-----------G
A секогаш насмеан кријам и непуштам ни една солза
-----C-------------G--------------------D
Да не им кажам колку сум проклето сам
-------------G------C-----------G----------D
И кај да се сокријам светот е голем океан
-------G---------C----------G----------------D-------------Em-----C
Затоа пак се смеам и ги лажам сите без срам дека е добро
-----------D---------------------Em---C-------------D
И сосема добро ма стварно е добро и премногу добро

Не ми е страв да бидам со тебе иако не те знам
Ќе измислам песна за ладното време
Да те загреам и пробувам сам
Да наредам зборови кои нема ти
никогаш да ги заборавиш

A секогас насмеан кријам и не пуштам ни една солза
да не им кажам колку сум проклето сам
И кај да се сокријам светот е голем океан затоа пак се смеам
И ги лажам сите без срам а секогаш насмеан кријам
И не пуштам ни една солза да не им кажам колку сум проклето сам
И кај да се сокријам светот е голем океан за тоа пак
Се смеам и ги лажам сите без срам дека е добро но сосема добро
Mа стварно е добро премногу добро.

No comments:

Post a Comment