Akordi-Mk @ Facebook

Saturday, February 19, 2011

Иле Спасев - Ми го одземаш здивот

B Fm Gm Cm
Ако ти кажам те љубам - дојди ми пак
As Es Fm Gm Cm
Ако ти кажам ми требаш - без тебе неможам
As Es Fm Gm Cm
Знам дека веднаш ќе долеташ во истиот час
As Es Fm Gm Cm
Овие дланки што треперат - на тебе чекаат

Es As
Како времето што минува
Fm Es B
Така љубовта згинува
Es As
Но тоа не е наша судбина
Fm Es B
Има една вистина

РЕФ:
As
Немам ниту трошка здив
Cm
А ниту зборови за следен стих
Fm Gm
Штом видам како кон мене доаѓаш
As B
Ме разбудуваш
As
Ти си неповторлива
Cm
И штом се појавиш со насмевка  C
Fm Gm
Повторно за миг
Ми го одземаш здивот Cis
B
Ми го одземаш здивот Cm

G Fm Gm Cm
Ако ме сакаш ќе веруваш во мене ти
As Es Fm Gm Cm
Но јас ги љубам од срце дури и твоите сомнежи As EsFm Gm
И знај нема сила на овој свет
Cm As Es
Што ќе ми ги промени за тебе мислите
Fm Gm
Ти си ми се не вели не
Cm As Es
Заедно ќе летаме меѓу ѕвездите

Es As
Како сонцето што заоѓа
Fm Es B
Така и љубовта згаснува
Es As
Но тоа не е наша судбина
Fm Cm B
Има само една вистина

Реф.
Немам ниту трошка здив....

Es B
И ветришта диви да однесат се
Cm B As B Cm
Од очиве нема ниедна солза да капне - штом си до мене
Es B
И дождови силни да потопат се
Cm B Adim
Јас ќе те чувам во дланкиве
As Es
Ти ветувам верност ти ветувам се
Fm B
Само да останеш крај мене

No comments:

Post a Comment