Akordi-Mk @ Facebook

Saturday, February 19, 2011

Next Time - На крајот од денот

E G#m F#
Душа отварам во овој свет полн со лага,
E G#m F#
очи затварам, без тебе љубов не се раѓа.

E F#
Живеам за ден ко да ми е последен,
E F#
од утро до мрак, а на крај..

Реф:
E F#
На крајот од денот само чекам да се јавиш ти,
G#m H
на крајот од денот после сите мои глупости.
E F#
Цел еден ден без твоите сини очи убави,
G#m H
на крајот од денот ќе ме сакаш ли ти?

E G#m F#
И еве овој ден не е ништо посебен,
E G#m F#
проблем до проблем, не е важно ќе те сакам

E F#
Живеам за ден ко да ми е последен,
E F#
од утро до мрак, а на крај..

Реф:
E F#
На крајот од денот само чекам да се јавиш ти,
G#m H
на крајот од денот после сите мои глупости.
E F#
Цел еден ден без твоите сини очи убави,
G#m H
на крајот од денот ќе ме сакаш ли ти?

E
Јас сум човек после се,
C#m7
ми треба љубов до мене,
H F#
зборам но за лошо не ќе, не ќе да е
E
и да, тежок е секој ден,
C#m7
секој што го градиме
H F#
лесно не е на крајот од денот без тебе..

Реф: На крајот од денот...

No comments:

Post a Comment